Betalen & Retourneren

Betalingsmogelijkheden

Welke betaalmethodes kan ik gebruiken?

Wanneer je online een bestelling plaatst, heb je daarbij de keuze uit de volgende betaalmethodes: 

IDeal
Met iDeal betaal je direct en op een veilige manier het openstaande bedrag voor jouw bestelling.

Creditcard
Als je kiest voor een betaling met creditcard, geef je eerst aan welk type creditkaart of debitkaart je wilt gaan gebruiken. Vervolgens vul je je creditcardnummer, vervaldatum, CID/CVC-code (staat vaak op de achterkant van je kaart) en eventueel een extra wachtwoord in. Mocht je items retour sturen dan wordt het bedrag hiervan binnen zes weken op je creditcard teruggestort. We accepteren de volgende credit cards: American Express, Visa/Maestro.

Apple Pay
Via Apple Pay kan je betalen met je creditcard, pinpas of prepaidkaart die toegevoegd is aan de Wallet-app op je iPhone.

Google Pay
Google Pay is de snelle, eenvoudige en veilige manier om te betalen op sites, in apps en in winkels met de kaarten die zijn opgeslagen in jouw Google-account.

Hoe weet ik dat de betaling gelukt is?

Het kan gebeuren dat er iets misgaat met de betaling of dat je hierbij een foutmelding te zien krijgt. Hoe weet je nu zeker of de betaling wel of niet goed is doorgekomen? 

  • Check jouw rekening om te zien of het bedrag daadwerkelijk is afgeschreven. Is dit niet het geval? Dan lijkt het erop dat de bestelling niet goed is doorgekomen. 
  • Heb je geen bevestigingsmail ontvangen? Ook dan is het goed om eerst jouw rekening te checken omdat het kan zijn dat de bevestigingsmail nog onderweg is.   

 

Twijfel je of de betaling goed is doorgekomen? Neem dan via de de mail contact op met onze klantenservice zodat zij voor je na kunnen kijken of de betaling is gelukt.  

Hoe kan ik een kortingscode gebruiken?

Wat leuk dat je een kortingscode hebt om bij ons mee te shoppen! In de winkelmand kun je de kortingscode invoeren bij de betaalpagina ‘voer kortingscode in’ en zodra je op ‘korting doorvoeren’ klikt zal de korting worden verrekend over alle items op onze webshop.

Daarbij is het goed om te weten dat we korting niet achteraf kunnen verrekenen en je maar één code per bestelling kunt verzilveren. Zijn de items op onze webshop al automatisch afgeprijsd vanwege een actie en heb je nog een kortingscode? Bewaar deze code dan goed zodat je de code alsnog kunt verzilveren zodra de kortingsactie voorbij is, als de code dan nog geldig is. Zo kun je meerdere keren shoppen met korting, YES! 

Niet tevreden? Geen probleem!

Wat is jullie retourtermijn?

Bij June Mood heb je altijd de mogelijkheid om de bestelling te retourneren. Dit kan binnen 14 dagen, na ontvangst van het pakket. Zorg er wel voor dat je de items ongedragen, onbeschadigd en voorzien van de aangehechte labels retourneert en bewaar het retourbewijs goed, totdat we de retour volledig hebben verwerkt. Daarbij is het goed om te weten dat oorbellen niet geretourneerd kunnen worden in verband met hygiënische redenen.

Wil je precies weten wat wel of juist niet geretourneerd mag worden? Dan verwijzen we je graag door naar onderstaande vragen.  

Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?

Stuur een e-mail naar info@junemood.nl met jouw ordernummer en de items die je wilt retourneren. Je krijgt dan een PostNL retourlabel met instructies die je kan gebruiken. Breng je pakketje (goed ingepakt) naar een van de PostNL afleverpunten. Let op, de retourkosten van €5,95 zijn voor jouw rekening en deze worden in mindering gebracht van de order terugbetaling.

Is retournering gratis?

Helaas is retourneren niet gratis en de retourkosten van €5,95 zijn voor jouw rekening en deze worden in mindering gebracht van de order terugbetaling.

Verstuur je vanuit Belgïe of een ander EU land? Dan zijn de retourkosten €9,95.

Welke producten mag ik retourneren?

Oorbellen kunnen niet geretourneerd kunnen worden in verband met hygiënische redenen.

Alle andere items mogen geretourneerd worden mits ongedragen met de meegeleverde verpakking.

Nog vragen? Stel ons via onderstaande contact formulier!